הסחרור של שקד וההכאה על חטא • האזינו לאיתן כבל וברק סרי

אייל ראובן No Comments on הסחרור של שקד וההכאה על חטא • האזינו לאיתן כבל וברק סרי

ברק סרי: "שקד לא מבינה את מצבה. זה מה שקורה לאנשים שנמצאים בסחרור. אתה בטוח שאם רק תעשה כך וכך תגיע הפריצה המיוחלת". איתן כבל: "שקד מסתכלת על הסקרים שאומרים שבנט היה מקבל חמישה מנדטים ואומרת יש לי קהל"

צילום: פלאש 90, באדיבות המצלם
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ לשעבר איתן כבל והיועץ האסטרטגי ברק סרי שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (רביעי), והתייחסו למצבה הפוליטי של השרה איילת שקד.

ברק סרי: "שקד לא מבינה את מצבה. זה מה שקורה לאנשים שנמצאים בסחרור. אתה בטוח שאם רק תעשה כך וכך תגיע הפריצה המיוחלת. היא יודעת שאם היא תקבל ארבעה מנדטים היא תהיה הכי חזקה ומשפיעה. היועץ ספי שקד אמר לשקד להיפרד מהנדל ולהיצמד ימינה, ולהכות על חטא על ההצטרפות לממשלה. שזו בדיחה כי היא עדיין חברה בממשלה".

כבל: "זה נכון, זה קורה לפוליטיקאים. התחושה שתכף הכל יהיה בסדר. נדיר לראות מקרה כמו הנדל והאוזר שמבינים שאין להם שום סיכוי. שקד מסתכלת על הסקרים שאומרים שבנט היה מקבל חמישה מנדטים ואומרת יש לי קהל. בשורה התחתונה במאבק של נתניהו למנדט ה-61 כל אלף קולות יכולים להטות את הכף".

סרי: "היא יודעת שבשלב הזה הסיכוי שלה להשתריין בליכוד הוא אפסי. נתניהו בדק את זה והשם שלה רק הוריד ולא הוסיף. הדר מוכתר מקבלת יותר משקד בסקר אתמול. לא צריך הרבה מעבר לזה כדי להבין את חומרת מצבה של שקד".



0 תגובות